Час, що діти проводять у школі, передбачає більш різноманітну діяльність, ніж перебування на уроках у класі. Багато значущих моментів для розвитку та становлення особистості дитини відбуваються на перервах, по дорозі до школи чи додому, перед заняттями чи після них. Важливо, щоб ці процеси сприяли становленню високого рівня ментального здоров’я дітей, коли вони проходять різні етапи освітньої системи. Саме тому, заклади мають працювати над впровадженням таких загальношкільних політик, як, наприклад, концепція школи, чутливої до психічного здоров’я.
Перед тим, як почати говорити про концепцію такої школи, маємо розібратися з поняттями. Тож якими термінами ми оперуватимемо:
ý психічне здоров’я — рівень психологічного комфорту, який характеризується відсутністю психічних захворювань та забезпечує адекватну до умов дійсності регуляцію поведінки та діяльності;
ý нормальне психічне здоров’я людини — гармонійний розвиток її психіки, що відповідає віковій нормі;
До дня Психічного здоров'я, в ліцеї проводився флеш моб ,"Ти як?" , в класах школи заняття з дітьми на тему: " Я вмію бути здоровим!" З використанням релаксаційних вправ на дихання.
|