№ з/п |
Назва заходу |
Цільова аудиторія |
Термін виконання |
Відповідальний |
Відмітка про виконання |
Діагностичний етап |
1 |
Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах |
усі учасники освітнього процесу |
Вересень |
Практичний психолог |
|
2 |
Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах: - спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти; - психологічні діагностики мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів; - соціальне дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах; - визначення рівня тривоги та депресії учнів. |
усі учасники освітнього процесу |
Протягом року |
Практичний психолог, класні керівники |
|
Інформаційно-профілактичні заходи |
1 |
Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню |
педагогічний колектив |
Серпень -Вересень |
Директор школи,Заст. дир. з НВР . |
|
2 |
Обговорення питання протидії булінгу на загальношкільних батьківських зборах |
батьки здобувачів освіти |
Жовтень Грудень Травень |
Директор школи Заст.дир. з ВР |
|
3 |
Робота відеозалу. Перегляд кінострічок відповідної спрямованості |
1-11 класи |
Протягом року |
Педагог-організатор, класні керівники |
|
4 |
Розробка буклету «Що треба знати про булінг» |
усі учасники освітнього процесу |
Листопад Березень |
Педагог-організатор, класні керівники |
|
5 |
Контроль стану попередження випадків булінгу |
усі учасники освітнього процесу |
Протягом року |
Заст.дир. з НВР . |
|
|
|
|
|
. |
|
6 |
Оновлення шкільного стенду «#СтопБулінг» |
усі учасники освітнього процесу |
За потребою |
Прак.психолог, заст. дир. з ВР |
|
Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти |
1 |
Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків |
1-4 класи |
Протягом року |
Класні керівники |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Години спілкування на теми: - «Булінг в школі. Як його розпізнати», - «Кібербулінг або агресія в інтернеті», - «Поговоримо про булінг та кібербулінг», - «Булінг в школі. Як його розпізнати» |
1-11 класи |
Протягом року |
Заст.дир. з ВР . класні керівники |
|
3 |
Тренінгові заняття: - «Профілактика булінгу в учнівському середовищі» - "Як навчити дітей безпечної поведінки в Інтернеті" - «Безпечна школа. Маски булінгу» - «Віртуальний терор: тролінг і кібербулінг» |
1-11 класи |
жовтень 2020 грудень 2020 березень 2020 травень 2020 |
Практичний психолог, класні керівники |
|
4 |
Профілактичні бесіди «Профілактика булінгу в учнівському середовищі» (в рамках програми «Шкільний офіцер поліції») |
1-11 класи |
Протягом року (щомісяця) |
Представник поліції, заст.дир. з ВР , директор |
|
5 |
Профілактичні бесіди (спеціалісти ССД, СЮП) |
1-11 класи |
Протягом року |
Прак.психолог, заст.директора з ВР |
|
6 |
Засідання членів шкільної організації учнівського самоврядування «Лідер» «Безпечна школа» |
5-11 класи |
Щомісяця |
Прак.психолог |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
Конкурс малюнків, плакатів «Діти проти насильства» |
1-11 класи |
10.02.2019- 21.02.2019 |
Педагог-організатор, класні керівники |
|
Робота з батьками |
1 |
Тематичні батьківські збори: - «Протидія цькуванню в учнівському колективі» - «Віртуальний терор: тролінг і кібербулінг» - "Як навчити дітей безпечної поведінки в Інтернеті» |
батьки здобувачів освіти |
Протягом року |
Прак.псих., класні керівники |
|
2 |
Батьківський лекторій щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу |
батьки здобувачів освіти |
Протягом року |
Прак. псих,Заст.дир. з ВР, класні керівники |
|
3 |
Поради батькам: - «Як зменшити ризик булінгу та кібербулінгу для дитини» - «Якщо ваша дитина – булер» - «Що треба знати про булінг» |
батьки здобувачів освіти |
Протягом року |
Практичний психолог, Заст.дир. з ВР., класні керівники |
|
|
|
|
|
|
|