Тиждень біології та природознавства в стінах
Нижньосиньовецької школи (03.02.14-07.02.14)
У людства повинно бути майбутнє
І воно може бути світлим
Нерозв’язаних проблем не існує….
М. Реймер
Дбайливе
ставлення до природи є справою і внутрішньодержавною, і міжнародною. Це ставлення
виявляється в особистій причетності й відповідальності за збереження і примноження
природних багатств, в усвідомленні особливостей і екологічних проблем довкілля.
Беручи
до уваги екологічну ситуацію в Україні, зокрема в нашому районі освітяни запроваджують
проектну технологію на екологічну тематику. Упровадження проекту передбачає в учнів
формування екологічного світогляду, культури, виховання дбайливого ставлення до
середовища. Захищати природу можна по різному.
Можна кричати увсебіч про екологічну катастрофу і при цьому тільки констатувати
факти зникнення видів тварин чи рослин. А можна навчити дитину не лише любити все
живе, а й дати їй інструменти для захисту довкілля, і тоді вона, ставши дорослою,
не буде топити відходи в океані, не буде працювати над поверненням річок в інший
бік, не буде залишати напризволяще домашню тварину.
Одним з головних
орієнтирів сьогодення безумовно, є екологія, в усіх її проявах: на конкретних уроках
природознавства, біології, годинах спілкування чи доглядом за шкільним зеленим садом.
Для розуміння сутності екологічних знань звичайно
є вивчення самого себе, створення своєї екології душі. Тільки людина з чистою душею,
яка веде здоровий спосіб життя, здатна зрозуміти сучасні екологічні проблеми. Що
ж робити? Це дуже просто. Слово – це велика сила. Одним із загальновизнаних завдань
середньої школи є зміна стереотипів мислення, переоцінка цінностей у свідомості
учнів .
З 3-го по 7-го лютого в нашій школі був проведений тиждень біології
та природознавства. Почався тиждень виступом агітбригади учнів 9-10 кл. інформаційним вісником
«Попередження захворювань органів
дихання та травлення».
Вдало проведений урок у 8-му класі на тему:«Особливості
процесів життєдіяльності риб. Значення риб у житті людини» вчителем Дамаскін
Л.Г. За допомогою різних форм і методів інноваційного навчання учні повністю відкрили
зміст теми як для себе так і в цілому. Учні відкрились новим враженням, навчились
працювати в групах.
Вчитель
Гринчук А.Г. провів з учнями 5-х та 6-х класів вікторину «Цікаве
природознавство». Також учні 5-6-х класів брали участь у конкурсі малюнків
«Чарівний світ природи».
Наприкінці тижня
вчителька хімії та біології Дамаскін Ларіса Г. провела з учнями 8-го
класу цікаву подорож «Сторінками Червоної книги України».
ЗДВР Унгурян М.І.
|