Неділя, 24.11.2024, 01:27
Вітаю Вас Гость | RSS

Вас вітає сайт Нижньосиньовецького ліцею

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 37
Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0


18:59
Психолого-педагогічний семінар

Психолого-педагогічний семінар «Психологічний супровід адаптації учнів 1-го класу до навчання в школі»

17 січня 2014 року в Нижньосиньовецькій ЗОШ І-ІІІ ст.було проведено психолого-педагогічний семінар на тему  «Психологічний супровід адаптації учнів 1-го класу до навчання в школі».

 

Актуальність зазначеної проблеми полягає в тому, що багато батьків вважають, що якщо дитина навчилася читати і писати, то її пора віддавати в школу. Вміння читати, писати і рахувати не гарантує успішності навчання дитини, а також не є критеріями її готовності до школи. Психологічна готовність до навчання, насамперед, передбачає готовність розумову, мотиваційну, емоційно-вольову та соціальну.

Семінар організовано і проведено з метою:

Ø   Ознайомити з теоретичними аспектами базових положень теорії роботи з дітьми 6-річного віку в системі особистісно-орієнтованої освіти: психологічна готовність дитини до школи; компоненти готовності дитини до навчання у школі; фактори, що сприяють підвищенню рівня адаптації дитини до умов шкільного життя; психолого-педагогічний супровід першокласника; психолого-педагогічні рекомендації щодо розв’язання проблеми шкільної дезадаптації; роль співпраці школи і батьків у створенні комфортних умов для навчання шестирічних першокласників.

Ø   Сприяти розвитку компетентності практичних психологів та соціальних педагогів у роботі з дітьми 6-річного віку, їх батьками та вчителями відповідно психологічного супроводу навчально-виховного процесу.

Ø   Визначити ефективний напрямок роботи психологічної служби загальноосвітнього навчального закладу щодо подолання труднощів, пов’язаних із входженням дітей у шкільний колектив.

Ø   Продовжити пошук шляхів продуктивної роботи психологічної служби з метою розв’язання не тільки проблем, пов’язаних з адаптацією учнів 1-х класів, а й з моделюванням перспектив розвитку кожного учня й колективу класу загалом.

Виступили

 Директор школи Панчук О.І. встановила основні особливості  протікання адаптаційних процесів 6-річних першокласників.

Практичний психолог школи Зегря К.Д. продемонструвала фрагмент психологічного заняття з 6-тирічками.

Класний керівник 1-го класу Романюк О.Г. розповідала про основні труднощі роботи з учнями у період адаптації до школи та про шляхи подолання.

Логопед Мітран Н.Г. встановила основні мовленеві помилки, які допускають учні у мовленні.

Переглядів: 928 | Додав: Haker | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Січень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів

Copyright MyCorp © 2024