Психолого-педагогічний семінар «Психологічний супровід адаптації учнів 1-го
класу до навчання в школі»
17 січня 2014
року в Нижньосиньовецькій ЗОШ І-ІІІ ст.було проведено психолого-педагогічний семінар на тему «Психологічний супровід
адаптації учнів 1-го класу до навчання в школі».
Актуальність зазначеної проблеми
полягає в тому, що багато батьків вважають, що якщо дитина навчилася читати і
писати, то її пора віддавати в школу. Вміння читати, писати і рахувати не
гарантує успішності навчання дитини, а також не є критеріями її готовності до
школи. Психологічна готовність до навчання, насамперед, передбачає готовність
розумову, мотиваційну, емоційно-вольову та соціальну.
Семінар організовано і проведено з
метою:
Ø
Ознайомити з теоретичними аспектами базових положень
теорії роботи з дітьми 6-річного віку в системі особистісно-орієнтованої
освіти: психологічна готовність дитини до школи; компоненти готовності дитини
до навчання у школі; фактори, що сприяють підвищенню рівня адаптації дитини до
умов шкільного життя; психолого-педагогічний супровід першокласника;
психолого-педагогічні рекомендації щодо розв’язання проблеми шкільної
дезадаптації; роль співпраці школи і батьків у створенні комфортних умов для
навчання шестирічних першокласників.
Ø
Сприяти розвитку компетентності практичних
психологів та соціальних педагогів у роботі з дітьми 6-річного віку, їх
батьками та вчителями відповідно психологічного супроводу навчально-виховного
процесу.
Ø
Визначити ефективний напрямок роботи
психологічної служби загальноосвітнього навчального закладу щодо подолання
труднощів, пов’язаних із входженням дітей у шкільний колектив.
Ø
Продовжити пошук шляхів продуктивної роботи
психологічної служби з метою розв’язання не тільки проблем, пов’язаних з
адаптацією учнів 1-х класів, а й з моделюванням перспектив розвитку кожного
учня й колективу класу загалом.
Виступили
Директор школи Панчук О.І. встановила основні особливості протікання адаптаційних процесів 6-річних
першокласників.
Практичний психолог школи Зегря
К.Д. продемонструвала фрагмент психологічного заняття з 6-тирічками.
Класний керівник 1-го класу
Романюк О.Г. розповідала про основні труднощі роботи з учнями у період
адаптації до школи та про шляхи подолання.
Логопед Мітран Н.Г.
встановила основні мовленеві помилки, які допускають учні у мовленні.
|