26 листопада 2018р.
в Нжньосиньовецькій ЗОШ І-ІІІ ст
була проведена педагогічна рада № 2
з наступним порядком денним:
1. Виконання рішеннь педради №1.
2. Про забезпеченнявимог Державного стандарту початкової освіти щодо підвищення освітнього рівня і соціалізації молодших школярів.
3. Аналіз результатів ЗНО-2018. Порівняння з результатами навчальних досягнень з предмету (з річною оцінкою).
1.Попередні рішення педагогічної ради виконані в повному обсязі.
2. Про забезпечення вимог Державного стандарту початкової освіти щодо підвищення освітнього рівня і соціалізації молодших школярів.
Стандарт освіти - це система основних показників, що є складовими державної норми освіченості. Освітній стандарт відображає суспільний ідеал, враховує можливості реальної особистості та системи освіти щодо досягнення цього ідеалу.
Початкова школа знаходиться на передових засадах реформування національної освіти.
Результати навчальних досягнень учнів початкових класів зумовили необхідність поновити зміст Державного стандарту початкової загальної освіти та удосконалити Базовий навчальний план початкової загальної освіти.
Нова редакція державного стандарту допомагає розкрити потенційні можливості та творчі здібності учнів під час навчального процесу.
3. Аналіз результатів ЗНО-2018. Порівняння з результатами навчальних досягнень з предмету (з річною оцінкою).
Порівнявши результати випускників нашої школи з предметів за два роки спостерігаємо позитивну динаміку, але маємо констатувати, що результати з географії, з історії України, з біології, з іноземної мови та фізики все ж нижчі за очікувані.
Для порівняння результатів навчальних досягнень випускників нашої школи провели моніторинг результатів ДПА у формі ЗНО.
Вчителі-предметники вказують на відсутність в учнів стимулу до навчання та отримання глибоких знань. Як наслідок – пропуски учнями навчальних занять, недостатній рівень розвитку й вихованості, особистісних якостей, необхідних для успішного навчання, а також невмотивований вибір предметів.
Адміністрація школи рекомендує вчителям:
1. Накопичувати досвід та удосконалити науково-методичну роботу з питань незалежного оцінювання, підготовки учнів до проведення тестування (консультації, індивідуальну роботу, тренувальні вправи тощо).
2. Використовувати тестування як навчальний прийом і як контрольну форму перевірки знань та вмінь учнів.
3. Проводити тренування в умовах, наближених до умов проведення ЗНО; за результатами їх виконання здійснювати моніторинг, аналізувати й інтерпретувати отримані умови .
ЗНО, як і будь-який серйозний іспит – це, перш за все психологічно стресова ситуація, й іноді буває дуже важко пригадати саме ту інформацію, яка потрібна. Саме регулярні заняття дозволять оновити в пам’яті шкільну програму, встановити логічні зв’язки між усіма розділами предметів й закріпити ключову інформацію.
Видатний польський педагог, лікар і громадський діяч Януш Корчак писав: «Ви кажете: діти мене втомлюють. Ви праві. Ви пояснюєте: треба опускатися до їхніх понять. Опускатися, нахилятися, згинатися, стискатися. Помиляйтесь. Не від того ми втомлюємось, а від того що треба підійматися до їхніх почуттів. Підніматися, ставити навшпиньки, тягнутися. Щоб не образити. » Це дуже важко, це не завжди вдається, але я стараюся. Я їх вчу, вони – мене . Разом дорослішаємо, і сподіваюсь мудрішаємо. Тому що існує між нами зв'язок, який звемо ШКОЛА.
Ми, педагоги, стоїмо біля колиски людини, особистості – цієї величезної цінності, яка становить головне багатство суспільства, і яку суспільство довірило нам.
Чи пам’ятаємо ми про це?
(В. Сухомлинський)
Директор школи Олена Іванівна Панчук |