П`ятниця, 17.05.2024, 19:28
Вітаю Вас Гость | RSS

Вас вітає сайт Нижньосиньовецького ліцею

Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [25] Виховна робота [1]
виховна робота
Накази [21]
Накази
МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ОСВІТИ [16]
http://sunivtischool.ucoz.ua/load/
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 37
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів


ПРО ВІДНОВЛЕННЯ НАВЧАННЯ
[ Викачати з сервера (40.7 Kb) ]08.04.2021, 10:51

УКРАЇНА

Нижньосиньовецька ЗОШ І-ІІІ ступенів

Тереблеченської сільської ради

Глибоцького району Чернівецької області

60446  с.Нижні Синівці Глибоцького району  Чернівецької області    тел.:  5-26-80, e-mail: sunivtischool@ukr.net

Наказ

с. Нижні Синівці

           від «__» __. 2021 р.                                                                             №  __

Про відновлення освітнього процесу

для учнів 1-4 класів Нижньосиньовецької

ЗОШ І-ІІІ ст. з урахуванням

карантинних обмежень у зв’язку

поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)

 

    Відповідно до протоколу № 5 від 02.04.2021р. Тереблеченської сільськї ради «Про розвиток епідемічної ситуації на території Тереблеченської ТГ зумовленої гострою респіраторною хворобою COVID-19 спричиненої корона вірусом SARS-CoV-2», «Можливість організації навчання учнів 1-4 класів з 5 квітня 2021р. за очною формою навчання в закладах освіти» та з метою збереження життя та здоров’я учасників освітнього процесу

НАКАЗУЮ:

  1. Відновити очне навчання для учнів 1-4 класів у закладі з 05.04.2021 за умови дотримання відповідних санітарних і протиепідемічних заходів, до наступного засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Тереблеченської сільської ради.

1.1. Для учнів 3-ого класу організувати змішану форму навчання, так як площа класного приміщення менша за встановлені нормативи з розрахунку на 1 учня.

2.  Продовжити здійснювати освітній процес для учнів 5-11 класів за дистанційною формою навчання з 05.04.2021р., відповідно до наказу по школі № 98 від   09.11.2020р. «Про вжиття невідкладних заходів в організації роботи школи у період адаптивного карантину».

 3. У разі, коли на самоізоляції через контакт з пацієнтом з підтвердженим випадком COVID-19 перебуває більш як 50 відсотків здобувачів освіти та персоналу заборонити відвідування закладу освіти.

4. Всім учасникам освітнього процесу (працівникам школи, учням, батькам) дотримуватись виконання протиепідемічних заходів у закладі освіти на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), затверджених Постановою головного державного санітарного лікаря України від 22.08.2020 р. №50.

5. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Лерка О.Є.:

5.1.Здійснювати організацію, координацію та здійснення контролю за виконанням освітніх програм вчителями, в тому числі тих, які здійснюють викладацьку роботу з погодинною оплатою праці.

5.2. Здійснювати контроль обліку учнів під час освітнього процесу.

5.3. Надавати методичну допомогу педагогічним працівникам під час здійснення освітньої діяльності.

5.4. Здійснювати особистий контроль за внесенням змін до календарно-тематичного планування та за необхідності ущільнення навчального матеріалу

6. Технічному персоналу забезпечити проведення щоденного вологого прибирання приміщень з використанням дезінфікуючих речовин та оброблення приміщень бактерицидними лампами, використовувати всі види провітрювання (наскрізне, кутове, однобічне) у приміщенні.

7. Встановити в обов’язки  медичних сестер  Рошка А.Г. та Каутуш Л.В. в умовах карантину:

7.1. Контроль наявності антисептичних засобів на вході у приміщеннях освітнього закладу.

 7.2. Перед початком робочого дня проводити термометрію персоналу освітнього закладу.

 7.3. Контролює забезпечення засобами індивідуального захисту (ЗІЗ) працівників закладу освіти з розрахунку 1 маска на 3 години.

7.4. Здійснює контроль за правильним використанням ЗІЗ.

7.5. Контролює наявність ЗІЗ під час перерв в учасників освітнього процесу (крім учнів 1-4 класів).

7.6.Контролює наявність рідкого мила, антисептичних засобів в санітарних кімнатах.

7.7. При найменших ознаках занедужання учнів під час освітнього процесу негайно ізолює учня повідомляє батьків, які забирають дитину з подальшим зверненням до лікаря.

7.8.Контроює проведення провітрювання в навчальних кабінетах після кожного уроку протягом 10 хвилин.

7.9. Контролює проведення дезінфекції поверхонь (дверних ручок, столів, місць для сидіння, перил тощо) по закінченню занять.

7.10. Контролює наявність ЗІЗ у працівника харчоблоку (1 маска на 3 години), правильне їх використання та утилізацію.

7.11. Здійснює контроль за дотриманням дистанції між учнями на харчоблоці (відстань не менше 1,5 метра та розміщення за столом не більше 4-х осіб.

8. Класним керівникам 1-4 класів терміново провести розяснювальну роботу серед батьків щодо заборони відвідування учнями школи з ознаками захворювання або перебування в контакті з інфікованими особами.

9. Цебер І.О. – інженеру-електрику школи, цей наказ розмістити на сайті школи.

10. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

        Директор школи                                                   Панчук О.І.

З наказом ознайомлені                                                Лерка О.Є.

                                                                                       Рошка А.Г.

                                                                                       Каутуш Л.В.

 

 

Категорія: Накази | Додав: Haker
Переглядів: 184 | Завантажень: 6 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2024